en nervositet...

... har kommit oinbjuden nu på kvällskvist'n.
imorn börjar jag skolan, det har inte riktigt gått in.
letade efter stämapparaten och fann en snusdosa. det var lite halvbra.
egentligen har man lagt ner men en sån här kväll får man ha undantag.

bella är hemma, det känns tryggt. nu kan vardagen komma tillbaka.
nu ska jag sätta fokus på det som gör gott. inte sånt där annat onödigt.

ska övervinna min skräck för att spela för andra imorn och göra tanja en tjänst.
gitarren har man väl spelat för en del men saxen har nog bara min lillasyster hört mig spela.

vad intressant.

fick post från norrköping i veckan. det var såhär fint:

innhöll ella och louis och ett litet brev, skrivet på skrivmaskin.
sånt gör en glad!

bella hade storhandlat och kände att en ansiktsmask skulle göra susen.
hon såg ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0