onekligen

.. är det något med dig, som jag inte kan sätta fingret på, som är.. speciellt.. ?
från och till har du kommit och gått i mitt huvud.
kan inte släppa, vill släppa, vill inte släppa.
okontrollerat fortsätter jag dagdrömma.

det här med kontroll alltså. inte alls lätt.
situationen just nu är svår att kontrollera.
personer kommer och går. jag sitter, ligger, står.

jag gillar verkligen uppsala måste jag säga.
inte för stort, inte för litet, fina gator, fina torg, fina människor.

hejhåsåkandetgå

lyssnar på lite bra musik och längtar.
lalalala!

jag och pippi funderar på att bli sambo


Kommentarer
Postat av: Olof

wow drömlägenheten, mmmmhm!

2009-09-22 @ 01:31:03
URL: http://tenminutedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0