en känsla av höst

en konstig känsla. en bra, en dålig, en fin, en ful.
dina händer är fulla av blommor. dina ögon är fulla av liv.

jag har insett att det finns två band vid namn [ingenting] och är lite halvless f'ratt medan jag trott att jag stått över att kolla på ett norskt (finskt?) rockband, som också är i min OSMAK, inte alls bra, så visar det sig att det band jag stått över bara heter likadant och är sketna najs alltså.
jaja, saksammmmaaaaaaa.

vilken fin vecka jag haft. även fast den jobbiga känslan av att jag svikit sitter i.
med de vuxna utomlands tar jag och syster hand om hemmet. går fint.

hacka, hacka hål, hacka hål, hacka hål..
vad gör hackspetten när den hackar egentligen? hål.

åh vad jag älskar majs, åh jag är galen i majs.
HEJDÅ. saknar skorpan :(

systrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0