somebody's baby

sitter och lyssnar på el perro del mar, igen, och känner mig glad.
det är kanelbullens dag och vi har inga kanelbullar hemma.
jag tycker iof inte att det gör något eftersom att det ger mig ett fint skäl att baka.

det är söndag efter en sjukt bra helg.
i fredags var sofia här, från uppsala. vi åkte till borlänge på villafest.
julia, olivia, mirja var ju de jag kände - fast det gjorde ju verkligen ingenting.
för alla var trevliga. alla var roliga. kanonkväll!
igår vare banken. grammofonarkivet. finaste krogkvällen på väldigt länge.
somnade i min systers säng med ett stort leende på läpparna.

jag är nöjd och belåten. nu väntar jag med spänning på nästa sida i boken.


Kommentarer
Postat av: julia

bästa helgen på jättelänge

2009-10-04 @ 15:24:08
URL: http://xvii.blogg.se/
Postat av: lind

jag kan inget annat än att hålla med!

2009-10-05 @ 13:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0