måndag

det är måndag och det är lika med kaffe.
jag och rikard hinkar kaffe veckorna långa och det är inget undantag idag.

i fredags var jag med syster hos emy och drack drinkar.
det var meningen att vi först skulle på fest och sen ut MEN..
.. efter en lång arbetsvecka tog jag och syster oss bara till festen
kvällen fick avslutas där då jag och den lilla storasystern blev så slut att vi fick åka hem och sova.
lördag blev en kvalitetsförfest med mirja och sedan en trevlig kväll på banken, avslutades iof på engelska men det är inte värt att ens nämna mer än att kareokebritta var i full fart när kl närmade sig stängning.

jag har en fin känsla i kroppen, fortfarande.
fast jag irriterar mig på den lilla flugan som cirkulerat runt mitt skrivbord i.. en vecka.

ylva klippte mig igår och det blev freshy.
den här bilden fick jag även av henne, den ska sättas upp på väggen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tjene do! Vad hände med vår dejt!? Försökt få tag på dig, du kanske har bytt nummer? Puss på rumpen

2009-10-19 @ 22:49:26
URL: http://bellle.blogg.se/
Postat av: y

:)

2009-10-20 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0