torsdag

jag sitter och snorar över datorn men mår bra.
med tanke på igår så borde jag nog inte må så bra.
det där med förfest är överskattat för min del.
det blev två öl och en shot för mycket igår.
sov gott gjorde jag iaf.

idag blir det, istället för laleh i norrköping, the tiny på peace and love cafét i blge.
åker möjligtvis imorn ändå, om inte den täppta näsan ska jävlas allt för mycket.

innan konserten blir det lager 157 med käre rikard.

nu ska jag föra över lite penningar till pippi så att hon kan köpa oss biljetter till jenny wilson och tensta gospel choir som spelar på dramat'N. kan bli hur bra som helst.
sen är ju the xx-biljetten köpt. känns fint som kaffe.

min syster målade en bild och den var till mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0