vad händer sen?

.. jag veeeeeeet inte och det gör mig galen just nu. jag vet ingenting.

take this heart and make a dream come true.
men det verkar ju inte bli så nå.
jag tror inte jag vet vad kärlek är riktigt. undrar om nån gör det. egentligen.
fast det verkar finnas överallt. och denna period händer det massor i.
när något dör, föds något nytt. det är nog faluns filosofi denna vår.
jag är en av the outstanders, en av utbölingarna. inget har dött, inget har fötts.
jag undrar om jag ens kan räkna in mig i samhället.

ingenting känns rätt längre. du känns inte rätt. det känns inte rätt. han känns inte rätt. hon känns inte rätt.

vilken vecka. vilken o-ordinär vecka. hm.
killing me softly.
min hjärna kommer nog flytta snart, jag kör nog lite för hårt med den. den får ju ingen lön heller. eller jo, ibland, när jag lyckas få en jävligt god natts sömn. jag får läsa mer tror jag.

men mitt i allt finns lyktor. det är ni. ni som bara vet.
och ursäkta min oerhört tråkiga vecka.
och till er som håller på att balla ur när det gäller annat än livskriser (fast jag kallar fan det för livskris när man tar till detta) geeeee er. ni rubbar er själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0