snillen spekulerar, hehe..

runt fall. runt misshandel. runt rättegång.
får vi skriva ett falskt läkarintyg? kanske. det borde gå. vi ljuger ju inte direkt... finns ju ingen läkare bara.
det är ju ändå på låtsas.
kan vi ta dem? KLART VI KAN.
var jag för berusad för att komma ihåg? var ulrika (tove) för berusad? nä var hon väl inte.
misshandel, ringa misshandel, grov misshandel. RINGA misshandel, ja, en ringa misshandel har skett.
jag då, sofia, vad blir mitt vittnesmål, det blir bra.

regn, varför regn? men efter regn kommer solsken. åh kajen, du är mitt solsken.
pizza, cola och kaffe. min mage är överfull. överfull av mat, cola, kaffe och tankar. jobbiga sådana.
fast även bra, som siktar framåt.

falleraaaaaaa - det enda som kommer ut ur våra munnar just nu, kanske inte.
vi gör en låt
jag: vidaa äre diiin?? kajsa: fallera. vida: mhm, den e min!!
and so on. så vackert. nästintilltårögda.

ikväll är det vinkväll hos ea som gäller, i hopp om bättre tider!
nu snart ska jag hämta mobil på posten

vi kommer äga i rätten på torsdag!!! mannen ska dö. sakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0