ojoj

se här, nu sitter jag, ensam, i min säng, utan en enda aning om vad morgondagen kommer att ge mig.
eller vad nästa vecka kommer ge. eller veckan därpå.
förvirrad och panikslagen med ångesten upp till halsen ska jag lägga mig i sängen läsa och säkert ligga och kolla rakt upp i taket i ett x antal timmar.

helg, vadå helg. idag är det helg. imorn är det helg. nästa vecka bär på en helg.
men livet är inte en helg. livet bär på mycket annat.
jag tänker inte fly från verkligheten men kanske fly från kraven. kraven jag har på mig själv.
fast fly kanske är fel ord. vill ju inte fly. vill mer bli av med dem.

jaja. jag var i sthlm tisdag - onsdag. det var toppen.
lisa och hennes vän hängde på till skivan. det var guld.
puss.
maja var wilma i flintstones och var så snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0