mjaooOoOOo!

har pratat med maja och blivit övertalad att komma på hennes skiva nästa vecka, som dino i familjen flinta.
så nu bokas det tåg och jag har köpt biljett till skivan efter många om och men. ska bli fest med kul att träffa henne.

ska kanske till e-tuna i helgen, skulle vara roooligenen. träffa eleonore och ida och andra blir det ju också ja.
sen iväg till sthlm igen. ojoj, här ska det faras runt, runt. so many places so little time (pengar egentligen).

om jag är ett tåg är du varningsskylten som säger att jag ska sakta ner. du e galen, jag är dum.
fast jag ångrar nog egentligen ingenting. bara att du blev en sån stor del utav mitt huvud.
just nu är mitt huvud lika tomt som det är fullt. av meningslösa saker.
åker jag iväg, kommer jag kanske aldrig mer tillbaka. only god knows.

olle var förbi nyss, great.
just nu övertalar jag p.a. att följa med på skivan.

imorn har vi rättegångsrollspelet. nu ska jag lägga mig och läsa igenom, IGEN.
puss.
en stor syster, som är kortare, är alltid bra. alltid. yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0