lördag

denna kväll blev jag sugen på att hänga på gänget ner till arvika istället för hultsfred. vilket jävla beslut jag måste ta. snart. när jag har pengar. eeuuueghhhehh.

iaf så har jag umgåtts med ejvin ikväll, vi har varit över hos far och grillat med honom och hans brutha och hennes två sötnosar till ungar. god mat, gitarr och brännboll. jiddrans vad slut jag blev. var första som ville sluta. dåligt tecken.
resterande del av kvällen har jag och ejvin försökt hitta på nå kul. övervägde att köpa sprit och supa oss fulla ensamma men den tanken sprack när ejvin insåg att han skulle upp tidigt och åka på match. sugigt.

imorn ska solen ta semester från falun. återkommer tisdag eller onsdag. lite oklart det där.

och på måndag börjar skolan igen. har precis hunnit vänja mig med lata lovdagar. röv.

tänker alldeles för mycket på dig och för lite på mig. hur gör djur. hur gör vi.
vem ska ta första. vem ska ta andra. tredje and so on. ångrar att jag inte åkte till sthlm.
och maja är inte hemma nästa helg, så wat ska man gora. får åka helgen efter det då.
vill bara iväg. kul att jag och maja lärde känna varann efter en kyss. eller två.

linn var förbi nyss. värt snack där alltså. hon är så underbar. så fantastisk. så bra.
vi vill bli kära. ja. inte i varandra men ja. gött.

btw var min flickvän matilda lite frussen när vi skulle till rillerixon så hon lånade mina jeans. gick ju bra

Kommentarer
Postat av: linn

Du är så Sjukt Bra gummsan min.

2009-05-09 @ 18:09:56
URL: http://kemisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0