i ylvas sångläxa sjunger hon

memories always start 'round midnight - och det, ja, stämmer ju.

igår blev en helt spontan utekväll. och jag förlorade inte en endaste krona.
emil, olle och rikard stod sina kast helt enkelt.

det är torsdag. jag ska duscha. sen skola. sen saxofon.
ikväll blir det umgänge med massa fina tjejer.

the beach boys - good vibrations
känn sommarpeppen. på lördag är det seaside, vilket betyder att sommaren är nära.
om mindre än 4 veckor sitter alla i the camp, med varsin öl/cider/whatever och lyssnar på god musik.
jag längtar så sjukt mycket att jag vill lägga mig och ha en djupsömn tills dagen kommer då tälten ska sättas.
fast det går ju inte och iof har jag sjukt mycket att styra upp innan. som JOBB t ex. ojoj.
pengar också. måste fixa. så att jag kan åka iväg. bo lite hos sofee och åka på arvika eller hultan.

där träffade jag dig och där vill jag vara.
och snart kommer jag att vara där igen.
för det var så länge sen det var så.

nä dags att göra en *fighter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0