gööööött

en händelserik dag.
jag och ejvin har förövrigt ätit grillad kyckling tre gånger på ett dygn. valborgskväll/natt/dagen efter. mmmh.

valborg var najs. hann med fyra fester på en och samma kväll, inte alltid man hinner med så. först grillade vi några hos mig, sen åkte vi till oppe, sen rixon och sist men verkligen inte minst arvid. gratis rödvin och öl, tack arvid.
tur att olle har trummisarmar och orkade bära mig halva vägen. klockan 4 är jag rätt trött.
värd kväll.

idag/igår, kalla det vad ni vill. så stekte vi på min gård, hade vattenkrig, hoppade studsmatta, kasta freeeeesbeeee och rökte vattenpipa (vilket grannarna trodde var annat). jag ejvin elvira max kajsa och anders. sommarvärme, 23 grader i skuggan.
seeeeeeeeeen grilla igen. seeeeeeeen mysa. seeeeeeeen köpa cig, åka till hoppbackarna, hem igen, lägga sig med filt och kuddar på studsmattan och kolla stjärnor. vilka fina dagar jag haft alltså.

nu e jag lite trött. solen ger och tar.
vi åker. imorn. JA!!!!! vi göre.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Naaj, synd att vi inte stötte på varann uppe hos Arvid!

2009-05-02 @ 10:23:31
URL: http://bellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0