eskilstuna

måndag, sliten. fortfarande.

igår kom jag och ella hem, efter en fullspäckad helg. ojoj, vad hände? spelar ingen roll, för kul var det.
drack två öl på tåget och var redan i ruset när vi anlände hem till eleonore, där festen var i full gång.
det var en najs kväll. det var den.
morgonen efter var alla uppe FÖR tidigt för min och ellas del. 8 är inte min tid på dygnet.
lördagen bestod av att se på lite framträdanden och så paraden såklart, fifan va kul det var.
efter det gick vi hem till fabiola, jag och ella deckade ner oss i hennes soffa i nån timma och sen var det dags att dricka öl igen. alla tjejer var på plats, igen. djupt snack, cigaretter, sing star, hip-hop gruppen, de två random killar som kom dit, ena en som egentligen skulle sälja på fabiola något och en var granne eller dylikt. ja förfesten var najs.
sen vare dags för klubben. det var grymt
jag dansade in i lisa, som var söt som socker, hennes vän oscar bjöd in oss på efterfest, vi drog dit. dansade. drack. ja. morgonen efter slog det mig vem oscar var. han hade gått i min systers klass. vilken PERS! (hehe klara) vi gick och åt pizza, jag, ella, frida, fetto, lisa och oscar på morgonen efter. efter det var det inte mycket kvar, köpa biljetter hem, åka till eleonore, packa, gråta till alla serier som gick på tv, inse att härligaste helgen var över och ta sitt pick och pack och åka hem.

jag har blivit ganska säker på arvika också. jag och ella ska ha reunion med oscar, lisa, fetto och frida. grymt.

blandade känslor. men vad mycket fina människor jag fått äran att lära känna! vi ses snart igen. jag och ella kommer och rockar er värld nån gång igen. tro mig.

imorn åker jag och liza till sthlm. vi två och p.a. ska på majas klass skiva

Kommentarer
Postat av: KS

Stort att jag har utökat ditt ordförråd! haha

2009-05-11 @ 16:38:01
Postat av: y

arvikkkiii

2009-05-12 @ 23:22:56
URL: http://syntetsvett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0