when will our soul meet our body

den rubriken trallar runt i min hjärna.
näääääääääär? var? hur? upp, ner, framför eller kanske bakom mataffären kanske? nä.

nu äre bara lite textskrivning kvar sen är första låten så gott som klar.
igår kom isak hem till mig tidigt på morgonen med ett glatt humör och pepp.
vi tog kaffe och satte oss i solen och repade lite för oss själva sådär när de andra går i skolan.
med övning och kvalitets prat, fick vi en värd förmiddag/eftermiddag. vi avslutade med att steka lite pannkakor.

idag fyller den lille 6 år och jag och den store var nyss på stan och stressade ihop lite fina presenter.
irma har bjudit hem ejvin, så han joinar mig och familjen + lite andra på födelsedagsmiddag/fika sen.
jag och andreas har även köpt present till den store som fyller 20 på måndag.
nu pluggar jag och känner mig riktigt duktig.
VILKEN DAG!!! solen skiner starkt och vårkänslorna kryper i kroppen och jag känner att jag snart kommer att bubbla över av massvis med känslor. men det är bara bra känslor. många gör mig lycklig just nu och jag har funnit en till, som gör mig lite extra lycklig. något man får tacka för.


SPANIEN. och jag kanske ska följa med till portugal med familjen elf. KUL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är såld.

2009-03-19 @ 23:16:24
Postat av: Anonym

du vet att jag också är det. pirr.

2009-03-20 @ 18:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0