vid närmare eftertanke

kom igeeeeeen nu för i baan. gör det du ska nu.
jag vet att du kan. jag kan, jag vet.
jag tänker isolera mig nu. förlåt mig. men jag måste.
måste plana ut högen, till en lång, lång strecka. för det här känns inte bra.
hejdå ett tag. vi ses när helgens bravader tar vid.
och återigen nästa vecka. vi ses när nästa helgs bravader tar vid.

jag och ejvin planerar att åka till hans far. stänga av mobilerna, eller, det behövs ju inte. de har ändå ingen teckning där.
men iaf. grilla, när vi vill äta. dricka gott, cola, vatten, öl. prata. plugga kanske.
det är bra med fina, nära vänner.

men man ska heller inte fly. behöver bara koppla bort. koppla av.

för jag vill bara kyssa dina röda läppar. så känner jag.
ta min hand, låt oss dansa. dansa till vårens värme tar oss.
låt oss hålla om varandra, som aldrig förr. jag behöver det.
du behöver det.
men falun är inte rätt ställe. inte ditt heller.

jag vill till sthlm. och gbg. olika anledningar. men kenny, åh.


ejvin. irma. julia. förra året. förra våren. det var en fin dag. värd att minnas.

LALEH KOMMER TILL PEACE AND LOVE. seriöst, nu är peace and love bästa festivalen.
fullkomlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0