oväntat

är jag jätteglad. inte alls ledsen.
fast jag vet nog varför. anledningen är så mysko.
känns så konstigt, på ett bra sätt.
och jag har lust att åka tåg. nu. snälla.
jag vill lyssna på musik med dig.
dricka kaffe.
prata.
allt.
inte bara på håll.

jag är glad att jag kan säga, jag kommer inte tillbaka. inte till det.

jag låter alltid så deppig. har väl en svacka. har alla nån gång.
min svacka kanske bara har varit lite längre.
något positivt är ju att det var såååå roligt att sjunga igår. och skriva.
och allt var kul igårkväll.
ejvin och isak är ena fina pojkar.
om jag vara kunde ta tag i skolan så skulle nog det mesta kännas bra
iaf mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill träffa dig Jullsi!

2009-03-10 @ 19:36:10
Postat av: ju li

men då ses vi!! jag vill å

2009-03-11 @ 11:50:05
URL: http://tvavagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0