en helt vanlig tisdag

alla i basgruppsrummet skriker i kapp om olika saker. rätt kul att sitta och lyssna faktiskt.
jag är för trött för att delta. vanligtvis är det jag och kajsa som låter mest men nä, i'm a bit laid back, s'att säga.
IDAG ÄR DET SOL OCH JAG ÄR SÅ GLAAAD FÖR DET!
vill att de där känslorna ska komma tillbaka när det är som fjärilar (hihihi) i magen ni vet fnissigt glad.

klara hittade sin bästa mössa nyss. bra. det är bara nio dagar  tills hon besöker mig och min källare. tjeho va kul :)))

klockan är tio i tio och nu ska jag gå hem för vi hade bara rättskunskap idag.
det blir till att plugga inför psykologiseminariumet imorn och även engelska talet. guuud så KuuUuuuL.
well, i'v been down. nu äre en fin vår att se fram emot.
med kajsa och bella först och främst. elvira är ju en toffel. men okejrå, henne med.
jag och ejvin kommer fortsätta att vara de 5e och 7e hjulet.
fast tillsammans är man mindre ensam hehehehehe.

vi måste ta tag i dessa fina dagar nu! och soleeen, snälla stanna nu rååå.

weoweoweo. wappediwey. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0