band

var hos isak igår, vi spelade lite, sjöng lite, lyssnade lite, lagade mat och kollade dvder, sen åkte vi till bella och elvira för att avsluta dagen med kladdkaka. värd dag. bra dag. jättebra dag.

tidigare var jag på fika med belle, fint, fint, fiiiiiiiiiint.

idag känner jag mig glad. nu är det snart, iaf ganska snart vår och jag börjar känna att uppförsbacken börjar plana ut sig mer och mer och känslorna flyger runt som svalor över vattnet.
nu ska jag börja öva var dag. för att bli. jaaaaaaaaaaaaaa.
"du skriver i gåååtor" - jaja, ert problem, ni behöver inte förstååååå. bara att jag är glad!!


Kommentarer
Postat av: H

du är underbar!

2009-03-03 @ 13:48:35
URL: http://hannablomquist.devote.se
Postat av: maria

Känner igen det där om att folk inte fattar. Jag fattar inte vad folk menar med sina låttexter heller, men ändå lyssnar jag på skivorna. Att skriva folk på näsan är tråkigt, låt dom tolka fritt, det är ju en tjänst gentemot dom. De får användning av sina fantastiska hjärnor istället för att bli tillsagda vad de ska tänka.



Mer gåtor åt folket!



Nu har jag alltså tolkat dit inlägg så som att folk i din omgivning gnäller på att de inte förstår vad du skriver här, just so you know! :)



kram

2009-03-03 @ 13:49:24
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0