vi är alla rövare

mjöd och mynt är vad vi vill ha.

herre min ge, veckan är inte slut, den har nästintill börjat. eller. kanske inte. den började för en vecka sen.
5 av 7. snart 8 av 10.
jag är sjukt lökig hemma hos bella och elvira och ska nu på avslutning, åhåhåh.

vad som väntar ikväll, det vet ingen men imorn tar alla lyckliga studenten och det blir ett jävla drag åt alla håll.
leksand here we come. sen tillbaka hit, falun. tjo och tjim var försvann tim?
på lördag är det bal eller göteborg.

dags att gå och kolla den mest oestetiska skolans avslutning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat, jag kan inte sms:a just nu

min mobil är fett sajkow >.<

jag hör av mig så fort jag kan



vi måste ses!!

<3



/ ellie.

2009-06-11 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0