stockholmshelg, igen

fredags var jag ut med sofie, camilla och massa andra. det var kUuUuul.
på lördag mötte jag upp elvira på stan, träffade maja, åkte till grönan, hem till henne, dricka öl, ut på krog, hem på nån hemmafest, dö klockan 6 på morgonen efter att ha ätit lövbiff och bea.
söndagen var maja-mys och träffa lite amanda. kolla oc och somna.
idag, måndag, komma hem, löka, måste duscha.
orkar inte gå ner och kolla mösspåtagningen, dåligt av mig. menmen.
KENNY, kommer på torsdag. yes.
känner på mig att denna vecka inte kommer att vara lugn
inte veckan efter denna heller
och VERKLIGEN INTE veckan efter den - får då äre p&l och öl 24/7. tvivlar dock på att jag slår förra året men vi får se va.

att vara förälskad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0