sjuk, såklart.

jaha, så har man legat hemma och varit sjuuuuk när vädret varit något bra.

men nästa vecka är det p&l och DÅ ska det iaf vara fint väder och jag SKA vara frille då.
sen äre hitch och jag på hultan. jajavisstsiddu

idag ska jag kurera mig på dagen för att senare ha fetiskväll med alfred. mysa med gott och film dvs.
mååååååååste bli frisk till imorn, då är ju dagen som är dagen som är midsommar och e-tuna bor är i leksand och jag ska vara i leksand, på middag och festligheter hos elvira först.
guuuuuuuuud så kuuuuuuuuuuuuul.

OCH YES MAJA SKA PÅ BÅDE P&L OCH HULTAN - YEEEEEEEEEEE. nu är jag glad.
fast det är lite med min hjälp. hehehe. pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

dig tycker jag om vännen

du är bra

kom ihåg det



p u s s e l l i e!

2009-06-22 @ 00:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0