fred och kärlek

vi giva varandra under denna vecka.
om 45 min åker vi och sätter upp tälten, kommer in i gemenskapen.
åh herre. jag var nästintill frisk igår och idag, lite mer förkyld än igår, whatta. jag som tagit det sååÅåååå lugnt och kurerat mig, typ. sena nätter på telefonen kanske iof har påverkat.. god knows.

har inte packat än. hehe. vet inte ens var luftmadrasserna/liggunderlagen finns nånstans, inte sovsäckarna heller. gosh. alltid så bra ute i tiden.

nästa vecka åker jag till hitch och bor, sen åker vi till hultan.
göttans. sommaren blir fin.

nä. dags att försöka packa lite. pyss.
ANG BILDEN - ganska kul att hitta gamla bilder på andras datorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0