att vara en katt

smidig, vacker och mystisk.
men med ögon som sliter fast ens blick så fort man ser in i dom.
manipulerande och förtrollande.
snäll, kramgo men plötsligt fräser till.
för att inte glömma de vassa klorna.

jag är alltför sentimental ibland. alltför sårbar. alltför trött.
trött efter en galen vecka. många nya intryck. många nya människor.
missade ALLDELES för många av banden jag innan varit så ivrig att se.

sista klunken tog jag och isabel kl 8 i morse.

VARFAN E SUSSI?!! helt fantastiskt.  haha.
efter håkan var all dricka borta, de resterande 5 ölen dvs.
MEN det löste sig snabbare än trott. en kille lämnade av en kasse han hittat med cider och öl och gav den givmilt för att kände att vi hade bättre användning av dem. SÅ SANT SOM SAGT.
och för att inte glömma spriten. den satte pricken över iet.


nej nog om det. vaknade 4 i eftermiddags och sen dess har jag gjort.. INGENTING.

kollat  micheal jackson - ghosts med familjen. 40min musikvideo, good stuf.


dags att börja tänka på reffen.
och naiv. allför naiv är jag.

kära elvira tog ju studenten i år. vi kramas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0