vintersjuk.

ibland önskar jag att vintern inte fanns. ibland önskar jag att jag hade nått speciellt jag gör just bara på vintern.
kanske dags att införa nått?

jag är hemma från skolan idag, sjuk. eller på väg att bli sjuk, eller nått liknande. kändes bäst att vara hemma iaf.
sov 14timmar i natt, så helt frisk var/är jag väl inte.
så inget umgänge idag inte. första dagen på året tror jag.
ska försöka få lite rester gjorda, nu när jag inte har annat att göra mer än att vara barnvakt.

jag börjar bli rädd för att bli vuxen. allt ansvar.
man har det rätt bra, bor hemma, får allt färdigt & klart, varmt.
jobb, räkningar, eget, flytta, ensam. kanske byta stad. börja om.
iuUhhhh. djur ska jag inte ha. inte barn heller. inte för att jag inte tycker om dem, utan för att, ja, jag vill helt enkelt inte ha egna. djur eller barn.
jaja.

jag hade en mysig eftermiddag med belle igår. först en fika på stan men.. vi kom fram till att vi båda var för sega för att sitta i en miljö där folk pratar & inte sitter stilla, så, vi drog hem till mig, rökte lite vattenpipa & såg guldkompassen.
sjukt värd eftermiddag.
kvällen bar på umgänge med olle & sen kajen också.
tidig kväll, jag gick & la mig tidigt. skönt.

nu ska jag spela lite dream a little dream & all of me på gitarr. hej.


Kommentarer
Postat av: maria

Jag som är i Falun nu, men tyvärr hinner jag inte boka in nåt möte.. :( Tänkte på dig innan jag åkte hit faktiskt. Imorron drar jag till brorsan i Sthlm, men nästa gång jag kommer SKA vi ses Julia! :)

2009-01-28 @ 13:50:47
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0