too young to die

av många olika skäl la jag ner min förra blogg.
jeja, hej. lyssnar på my heart & glömmer plugget för ett slag.
jag tänker oerhört mycket, onödigt mycket. på allt, på dig & hur du mår.
jag vet hur du känner dig. tro det eller ej. jag vet nästan exakt.& jag tycker synd om dig, att du ska behöva känna & må som du gör. men jag vet att du kommer att klara det, lika väl som jag. man måste vilja. då menar jag, på riktigt, inte bara vilja att man ska vilja. tungt, ja men kom igen. vi är för unga för att haka upp oss.
vi har haft för mycket för att kasta bort, för lite för att säga att det räcker
jag kan, du med.
jag kommer att stå med öppna armar.

btw, jag gör illa.



Kommentarer
Postat av: KLARA

DU är SÅ SNYGG!! typ dör

2009-01-26 @ 12:47:33
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: Liv

Hemskt vacker tjej.

2009-01-26 @ 13:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0