heLlo You!

torsdag, sovmorgonstorsdag, inställd engelska också, extra lång sovmorgon. fast drar jag nytta av det? nä. jag ligger efter, så.. to bad.

igår var det en kort skoldag. tyskan blev helt klar & vi kämpade med att öva uttal, som gick.... ja.
fikade med kaj, mos & mal, vilket var roligt. mest roligt ja.
kvällen bestod av, ett release party, sen lite mysig kväll med elvira, mandy, max, oppei, arda & kaj.
det var trevligt.
onsdagen var en bra dag med ett nyttigt avslut mellan mor & dotter.

idag ska nog jag & max dra iväg på en secondhand-runda i borlänge & gagnef.
kul att inte bara sitta & inte ta vara på dagarna.
man glömmer mycket på så sätt, det är skönt. fast kanske bara för stunden. vetinte.

nu lyssnar jag iaf på housewives & tänker på vilket tråkigt inlägg det blev.


Kommentarer
Postat av: Y

ta reda på dagarna - ja.

2009-01-22 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0