musikcafé osv.

hade en underbar dag igår. var på sjudundrans bra humör heeeela dagN.
umgicks med min kära kära syster på dagen, tog en lång promenad, dansade rullstolsdansen, pratade, lagade mat, ja, massor. det är så skönt att ha en så bäst syster.
max anlände till middagen, sen åkte vi, tillsammans med kajsa & elvira till arenan. musikcafé stod next on the schema.
underbart bra och kul. sjukt mycket bra musik men breakfast in berlin slog allt, jag & ella dansade röven av oss och jag lovar, de som inte dansade, ångrade sig säkerligen. man blir så glaaaaad av deras musik och ylva har en sån där röst som man inte får nog av, uh, berörande.
www.myspace.com/breakfastinberlin - gå in och lyssna. dansa. sjung om ni kan.

jag och bella fick ett fint litet moment på nattkvisten som behövdes så. en kär och alldeles underbar vän.
jag, som aldrig dricker kaffe, kunde inte sova och fick kämpa med att få ögonlocken stängda.

nu sitter jag ensammen hos bella och ea och ska plugga nu. blääääääää.


Kommentarer
Postat av: Belzo

love you so

2009-02-19 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0