måndag, fina måndag.

gillar inte måndagar men denna var så fin så den blir bra.
& ja, namnsdag har jag idag. vad är det för dag egentligen, firar att jag heter julia? hm. fick ett gulligt sms av kenny, som gjorde mig gladgladglad nyss.

sitter och skriver lite fotoläxa, vilket är den sega delen av kursen.
men laleh-bjurö klubb håller mitt humör uppe & jag har egentligen mest lust med att dansa fågeldansen med max, för det är vi så bra på. MeeEN VaaD sKa dEt bLi aV mMmiiIGGGg.
snart kommer maxen & ardus & lagar mat med mig.

tjoho. dgf-festen i fredags, oväntad men GRYMT rolig. jag & bella var fetast.
fast jag tror att alla-hjärtans-dag-bravaderna slår det mesta. hahaha.
vi höll våra ord iaf & det blev en kväll fullspäckad av sjuka händelser. en max som inte klarade vinets effekt, en alldeles för trött ejvin som tillsammans med vinet/spriten/ölen gjorde att toaletten och bellas säng blev hans plats, en elvira som gick lös på allt & alla, en julia som inte pallade trycket & la sig till rätta under köksbordet & vaknade sedan upp i bellas säng morgonen efter med alla kläder + ytterkläderna på - isabel var nog mest normal. sen vare ju falles "duuuu diiiin" som gjorde kvällen rätt mycket roligare. ella & mannes desperata försök på trekant var inte heller helt fel. anna & charles var bara söta.
sjukt rolig kväll iaf. värd, fin, trevlig & jag sitter och småskrattar för mig själv när jag skriver allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0