har tänkt.

som vanligt för mycket. så mycket att det blir lite omöjligt att sova, plugga & göra vettiga saker.
dryyygt. dåligt fast bra.

har haft en sjuk & najsig helg med en fredag som slagit det mesta. förfest hos ellibellibu med najsiga personer & sen phone me, där jag och elin pelle åsa axenstedt dansade röven av oss. sen blev jag lyrisk över en tjej, bara för att hon var min insperation till klippningen. & det blev en lång kväll/natt, tidig morgon till och med & jag är så nöjd.
lördagen blev en, först, systerdag med pizza & prat. efter det kom linn, fina, kära, underbara linn & vi pratade, samt peppade inför kvällen. andreas hämtade upp oss & vi åkte till grinds för fest. ni är så fina. det blev en jättebra kväll fast jag kan vara lite klumpig måste jag säga. hehehehe.
söndagen bestod av ejvin. det var bäst & fest.

nu är det måndag & jag gjorde inte nationella i matte b. sug.
vida har en snygg röv (undra varför jag skriver det tro........)
sen har jag tänkt på att jag har en sjukt bra klass. & en bäst basgrupp.

jag ska bjuda kajsa på mat snart & sen besöka elvira. fest.


Kommentarer
Postat av: slidis

våR bazgruPP ÄGER!!

2009-02-02 @ 20:59:04
Postat av: Linn

naw! Du är också fin och underbar kära Julia! puss gånger 100000000 hihihihihihihihi.

2009-02-03 @ 17:12:15
URL: http://kemisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0