fartfyllt

jag har nog aldrig varit med om en sådan fest-vecka som denna. det har varit nån var dag. dock har jag inte varit på alla, sånt pallar inte kroppen.
lovet har varit underbartttttttt.

igår skulle jag egentligen bugga röven av mig med isak på phone me men eftersom att jag är så klantig så blev det festlighete på annat vis istället.
det var najsss.

imorn åker max tillbaka till sthlm, tråkigt.
jag funderar på att fira min födelsedag i göteborg för att jag saknar kenny, älskade, fina kenny sjukt mycket.
well, well. äru på så säg till.
förövrigt har jag haft en sjukt bra dag!! kajsa är den bästa                 ja-


Kommentarer
Postat av: julia

vi borde ju fira födelsedagarna tillsammans ju känner jag.

2009-02-28 @ 21:17:15
Postat av: julle

jag förmodar att det var elf som skrev och ja det tycker jag med! isak & max vill också fira med oss. fast vi fyller ju på samma dag

2009-03-01 @ 12:48:19
Postat av: maria

Du du du du... I veckan kanske jag dyker upp i Falun. Ska vi ta en fika då kanske? Eller bara säga hej? Jag bestämmer mig nog på tisdag om jag åker eller inte.. Får höra av mig sen..

2009-03-01 @ 12:59:10
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: julle

jajaja, maria, hör av dig så ser vi till att synas!!

2009-03-01 @ 14:02:34
URL: http://tvavagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0