det var du som släppte min hand.

& nu ber du om att få hålla den igen. men det funkar inte riktigt så.
jag kommer inte tillbaka nu. det gör inte du heller. det får du inte.

musiken klingar så gott i öronen och ljusare tider skymtar bakom drapperiet.
well, well, kan man ju också säga. ta livet med en klackspark och börja se, det finns gott om bär i skogen, både blåa, röda, gröna, oranga, svarta.. det är bara att välja, ta bara inte fel. ta inte de som gör dig sjuk. för då blire jobbigt.

ja vad ska man säga. måndagar brukar vara värst men inte denna, denna har varit fin :)
var nyss & såg i taket lyser stjärnorna med bäste vännen kajsa. olle stina & frida mötte vi där, så vi blev 5 istället för 2.
alla grät, utom mannen olle och jag, till min stora förvåning gjorde jag inte det.
jaja, ointressant kanske.

har haft en bra helg, till mesta dels. lördagen ägde, söndagen var mysig.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

DAMN va snygg du är julia. En riktig heting ! :D





<3

2009-02-10 @ 18:54:24
URL: http://chaalm.blogg.se/
Postat av: stina

det var en riktigt fin biokväll det där!

2009-02-14 @ 14:22:16
URL: http://plingplingvisselpipahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0