att vara sällskapssjuk

... det är inte jättetrevligt men jag har satt mig i sitsen själv. att gå ut i kylan och gå några hundra meter hindrade mig. jag lyssnar på... musik... hm... och målar i paint istället.

jag köpte juleklapper idag och en var till mig själv:


för imorn är det julfest och då ska man vara finklädd, aoutch.
hade det inte varit för att liza ska dit. typ. nästan.

sitter och pratar med pippi om hennes behov och det är rätt kul.
sup ner na', ba' görä..... *rullar på ögonen*

jag är så fruktansvärt dålig på att teckna, måla, rita.
paint är lätt och kul.


Kommentarer
Postat av: dani

snyggt!

2009-12-21 @ 12:15:49
URL: http://danielasaralinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0