abschied

lyssnar på nico i min ensamhet i väntan på en ylva som övar med nå slags band.
bella har varit här en sväng på dagen, jag gick mest runt i ett täcke och var allmänt trött.
svinkallt ute är det - höll på att frysa sönder. bella ansåg att jag såg ut som rudolf med röda mulen. kan ligga något i det.
har rensat ur min proppade garderob och slängt ut allt som inte används i en, nu, fullproppad säck som ska lämnas till myrornas.

syster min har farit till landet där man bör skyla axlar och ben för att tas på allvar.
jag saknar henne redan men är glad ändå. hon har det bra. vi har haft en aning kontakt under dagen.
får ju ta över hennes underbara säng nu när hon är borta. känns tryggt.

hanna-karolina fyller gammal och bjussar på tårta.
kan bli en typ av filmkväll här senare. jag och ylven ska mysa till'et och liz var sug'n.
fina tjejer, mycket fina tjejer.
en annan fin tjej: t. t som i bra. fast mest t som i tanja.

det var någon slags julbordsfest (?!) vid regementet ikväll också...
nej, nu ska jag snusa vidare, koka kaffe och lyssna på min kaffelista: k-a-f-f-e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0