TISDAG, onsdag, TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG


ejvin är hemma!! han har varit här idag. han var ledig, jag hade försovit mig från enda lektionen.
det har varit mysigt.
senare kommer elf och vi ska planera.
sen kommer ejvin tillbaka från träningen och jag hoppas för hans eget bästa att han cola med siiiig.

onsdagen hoppas jag går fort. ska på två rättegångar. sen psykologi. sen slut.
sen är det torsdag - dit längtar jaaaaaaag, sjukt mycket!! vilket möte. mhm
sen fredag - majs
lördag - wey!

och vi har ju falufri lovet nästa vecka. det blir skönt

mennnnn vart tog vägen vägen? jag verkar inte lyckas hitta tillbaka, den bara försvann.
det kan ju stupa och gå helt okontrollerat utför. vem vet.
men du är ju så bra. så varför. varför du för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0