söndag

gratulerar mor. du är så bra.

vaknade sent. hade 40 min på mig att ta mig till stan. klart måste jag duscha.
sen överskattar jag min snabbhet och äter en lång frukost. slutar med att jag får 10min att göra mig klar.
det var bra gjort. fick en sjukligt fin fika med elinelinelin iaf, som nu är 20 år. gött för henne. en god vän.

nu tvättar jag. har hjälpt den store systern med vad hon ska göra med håret. vi ska nog klippa lugg på na sen.
men först, nu, börja laga fetingfödelsedagsmiddagen till moder jord och familjen. jag och mathew, matilda, syster, allt i ett. mhm.

imorn är lovet slut. fail, fail, FAIL. jag borde ha pluggat mer under lovet. borde.
fast jag borde göra rätt mycket egentligen. ja. det borde jag också.

jag tänker för mycket. för invecklat. egentligen är allt enkelt. så jävla enkelt.
men jag göre så sjukt svårt. för mig. well, well. vi åker till paris och är romantiska istället.
du och jag och det röda vinet och de röda jordgubbarna och de vita baguetterna och de fina våningarna.

det är aldrig för sent. tror jag. tänk på't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0