okej

jag är lite nervös nu faktiskt
börjar krypa lite, nerifrån och uppåt

har nyss haft engelska seminarium med anton om några texter och det gick braaaa.
senare idag har jag rättkunskapsredovisning med kajsa och frida. det kommer inte att gå bra.
sovit ca 1 hel timma i natt pga hosta och late-night-talk med kenny starfighter.
så ja, jag är väl lite trött och mest lust att cykla hem och lägga mig i sängen. sova. läsa. nånting
inte skolaaaaaaaa

dagen innan lovet imorn och har två redovisningar, sen schlutt. då ska jag åka raka vägen hem och se så att inte klara tyckere att det är alldeles för dödens tråkigt här. eheh.
påsk- ja, påsken. varför firar du påsk?
varför firar jag påsk?

idag är det påskmys hos lina och jag kommer att banga, för jag måste plugga, dammsuga osv. sen kanske det blir att vi ser en star wars film jag, kajs, anders och arda hos mig. aja, fun information.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0