jag och emma hade en gång en dröm

om att skjuta ner courtney love. den drömmen finns nog inte kvar längre.
lyssnar på nirvana och tänker tillbaka. vi var ju lite tjoho!

denna vecka har gått fort men ändå enormt sakta. klara kom, klara åkte. men ändå hann vi göra mycket, prata mycket, äta sjukt mycket och ha det najs.

magiskt men tragiskt. man ser gårdakvarnar men man ser skiten med.
men skulle allt vara perfekt skulle det inte vara perfekt. eller ja.
man vill inte ha det. jag undrar ens om perfekt existerar. tvivlar.
men jag vill ha dig, du vet, dig. du som inte finns här.
jag vet inte vem jag är men jag är din. kan man ju fundera över.
håkan, mina tankars man.

det finns mycket som snurrar nu. huvudet är som en enda karusell, av känslor, minnen, förväntningar, förhoppningar och en jävla massa hunger. är fan hungrig hela tiden, äter, äter, äter.
har försökt peppa på mig springskorna i flera veckor och imorn är det banne mig dags ta sig rejält om kragen.
ja, ut och spring med dig tosse. mihabalimaba. vad önskar jag mig???? eTt LiV. nä. mennnnne kanske ett tåg.

du kan få en puss, det kan du. puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tanken =) Kanske lite tjoho, men otroligt äkta.

2009-04-15 @ 23:08:45
Postat av: *fighter

om du vill ha mig.

2009-04-16 @ 00:28:25
Postat av: ylv

kolgårn jogging snarre.

2009-04-17 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0