finfin helg - hejhej

kenny har varit här över helgen och det har varit fantastiskt att fått spendera dagar med honom.
i fredags vare födelsedag, inleddes fint med frukost hos ylva, med bella. tack.
fortsatte med trevligheter, restaurang med familjen och sedan förfest hos bella och elvira.
det var grymt. alla. sen vidare ut och sen najs. heheidjeork.

lördagen vare grillfest vid åsbo, även det var grymt. och alla var grymma som kom. ooooouh!!!
musik, mat, dricka, cigaretter, snus och finaste människorna. kan inte bli bättre. sommarvärmen gjorde det hela ÄNNU mer bäst. efter galen cykeltur, på isaks pakethållare åkte vi förbi bella och sedan vidare på etage. det var nästan som att alla 18 och uppåt var på samma ställe. mäktiGtTttt. heheh. dansade röven av mig med elin och hade funnytime med alla.
deckade med datorn på magen i bellas säng kl 4. värt.

idag har jag spenderat dagen med ylven. först pizza. sen hit. hoppa. leka. musik. verkligen värd eftermiddag.
nu har jag lov och ska njuuuta.

hemresan till mig med alfred i fredags får sammanfatta min helg kort och gått. heheahiehaiha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0