choklad

... sitter jag och äter 08.41, fast jag har lov.
wtf. menmen, ylva sov här och skulle upp till skolan, svårt att somna om ju.
hoooweversåärjaglitetröttnuigen.
funderar på att ta mig en morgonspurt runt kolle och sedan sove. innan det blir så görvarmt.

idag har jag lite ärenden att uträtta på stan. banken, igen och musikaffärn med far, måste inskaffa lite saxofon-grajs. kolla lite annat också, kanske gitarr-grajs. jag skulle behöva en nyyyyy. eller vill ha.

jag är dagvild.
jag är inte gravid.
jag vill äta glass.
jag vill inte ha dig.

nu rullade tinsek igång och jag blir sentimental. vintern 2006 tänker jag på. jag och anna, i linas lägenhet. det var då det. nu är nu och nu är en bra tid, även nu. många fina planer har jag framöver och funderar starkt på att åka till sthlm. det som håller mig osäker är dock att maja inte kommer att vara där då, eller i sthlm är hon säkert men inte hemma. vill ju bo lite i hennes säng. äta lite med hennes familj, jeje.

soommaren kommer att bli fenomenal. gud så mycket roligt.
kan inte bestämma mig för om jag ska ta hål eller inte. i näsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0